Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Fitness Halvårlig | FIT Halvår
Antal dage
Kort beskrivelse

Automatisk Kontingent: Betal nemt og bekvemt hver halve år

Vi introducerer nu den nye betalingsmetode, som giver dig mulighed for automatisk betaling af dit kontingent. Ligesom vores multikontingentordning gør det super nemt for både dig og vores system.

Med den automatiske betaling behøver du ikke længere bekymre dig om at huske at betale dit kontingent. Systemet trækker automatisk beløbet fra din valgte betalingsmetode hver månedligt, halvårlig eller årligt.

Som aktivt medlem får du også din egen personlige adgangskode til vores fitnesscenter, så du nemt kan komme ind og træne, når det passer dig bedst.

Husk også, at alle vores aktive fitnessmedlemmer nu har adgang til vores populære spinninghold uden ekstra omkostninger. Du kan nemt melde dig til spinningtimer, når du har et aktivt fitnessmedlemskab, og efter timen kan du fortsætte med at booke din næste spinningtime som normalt. Blot vælg spinning/indoor cycling til 0 kr.

Udmelding fra fitnesscentret sker nemt og bekvemt via din brugerprofil på vores hjemmeside. Vi sørger desuden for at give dig en påmindelse 10 dage før din næste betalingstransaktion.

Pris Under/Over 60 år
1150 / 850 kr.