Velkommen til Fitnesscenter

Hos Mørke Fitness bestræber vi os på at tilbyde faciliteter og instruktører, der vil hjælpe dig med din træning og sundhed. Vores center er udstyret med kredsløbsmaskiner, styrketræningsudstyr og spinningcykler, der danner rammen for din træning, uanset dit erfaringsniveau og dine mål - om du vil stramme op eller blot komme i bedre form.

Mandage, onsdage og fredage om formiddagen er dedikeret til vores seniorhold. Vores uddannede seniorinstruktører leder disse hold, der inkluderer puls- og styrkeøvelser, der styrker hjerte og kredsløb samt holder kroppen sund og stærk. Efter træningen kan du også nyde medlemskaffe og socialt samvær fra kl. 10 til 12.

Vi stræber efter et rent og trygt træningsmiljø

For at sikre, at vores center forbliver rent og trygt for alle, beder vi alle medlemmer om at bidrage ved at rydde op efter sig selv.
Vi opfordrer også til høflig og respektfuld adfærd over for dine medlemmer, så vi sammen kan skabe den gode og positive stemning.

Adgang til Fitness

For at få adgang til fitnessområdet skal du altid bruge din personlige medlemsbrik. Medlemsbrikken er strengt personlig og må ikke deles med andre.
Misbrug af medlemsbrikken er i strid med vores regler. Kun medlemmer har adgang til træningsarealer og omklædningsrum, og
det er ikke tilladt at lade andre personer komme ind i centeret.

Hvis du ønsker at give adgang til fitnesscentret til en ikke-medlem, skal dette aftales med vores fitnesspersonale. Det kan forekomme i forbindelse med særlige arrangementer eller som en del af en aftale om træning for gæster i instruktørtiden. Adgang for ikke-medlemmer koster 30 kr og skal betales via MobilePay.

Nøglebrikker: Kontakt formanden, Kristian Madsen

Har du brug for en nøglebrik eller har spørgsmål angående nøglebrikker, er du velkommen til at kontakte vores formand, Kristian Madsen:

Behandling af Udstyr og Maskiner

Vi beder alle medlemmer om at behandle vores udstyr med respekt. Vær opmærksom på, at håndvægte og stænger skal lægges på gulvet, når du er færdig med dem.
Efter træningen bedes du venligst placere udstyret på dets rette plads for at gøre det tilgængeligt for andre brugere.

Beklædning

For din egen sikkerhed og hygiejne er det ikke tilladt at træne i bar overkrop.

Musik / Mobil / Kamera

Hvis du ønsker at lytte til anden musik end den, der afspilles i centret, bedes du benytte høretelefoner.
Vi beder om, at mobiltelefonsamtaler begrænses i centret, og at din mobiltelefon sættes på "lydløs" under træningen for at undgå at forstyrre andre medlemmer.

Følg os på Facebook

Hold dig opdateret med vores nyheder og aktiviteter ved at følge os på Facebook - Mørke IF Fitness og Spinning.
Besøg vores side her: https://www.facebook.com/profile.php?id=100054287450599

Kontakt Bestyrelsen

Har du spørgsmål, kommentarer eller ønsker at komme i kontakt med bestyrelsen, kan du sende en e-mail til os på moerkefitness@gmail.com.

Følg med

Nyheder - Vis alle